28 marca 2015

Byle do jesieni...

Nasza cierpliwość, zwykłą koleją losu, jest wystawiana na kolejną próbę. Najnowsze wieści głoszą, że nowy plan zagospodarowania "może" będzie jesienią. Czyli nasza wymarzona działeczka ciągle pozostaje malowniczym użytkiem rolnym.
Dziś rozmawiałam z właścicielem. Wyrównał efekty dziczych harców, zasiał owies i mówi, że jak się wszystko zazieleni, to będzie pięknie. Heh. Tyle to ja wiem ;) Tam nawet na przedwiośniu jest pięknie. Więc czekamy.
Czas ten umilamy sobie odświeżając sypialnie. Ja jestem zachwycona, Małż jest przeziębiony. Tak, że tak :)

4 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Heheheh, Katie, motto z mojego LO. No tak, coś w tym jest. ;)

      Usuń
  2. 26 years old Sales Associate Nathanial Cameli, hailing from Vancouver enjoys watching movies like Princess and the Pony and Video gaming. Took a trip to La Grand-Place and drives a Allroad. kliknij w link teraz

    OdpowiedzUsuń